P&G Hrvatska dio je američke multinacionalne korporacije koja danas proizvodi više od 250 robnih marki za robu široke potrošnje, za više od pet milijarda potrošača u 180 država svijeta.
Prema tržišnoj vrijednost i vrijednosti dionica Procter & Gamble ubraja se u 15 najuspješnijih svjetskih tvrtki s godišnjim prometom od oko 40 milijardi dolara. S pogonima i 70 različitih zemalja P&G ima oko 22 robne marke koje imaju više od milijarde dolara neto godišnje prodaje, a drugih 18 robnih marki imaju godišnju prodaju između 500 milijuna dolara i 1 milijarde dolara.
Organizacijsku kulturu kompanije karakterizira izražena i transparentna briga o zaposlenima s naglaskom na balans između privatnog i poslovnog života koji doprinosi općenitom zadovoljstvu i motivaciji zaposlenih. Mjerama poput fleksibilnog radnog vremena i mogućnosti rada na daljinu, kompanija poboljšava dobrobit zaposlenih. Zaposlenima je također omogućen volonterski rad na društveno odgovornim projektima, a s ciljem povećanja motiviranosti i produktivnosti organiziraju se zajedničke timske aktivnosti i druženja.

- Daljnji razvoj izravnih i neizravnih komunikacijskih kanala
- Jačanje potpore sustavu ženskog leadershipa
- Proširenje ponude personaliziranih benefita
- Unaprjeđenje rukovoditeljskih kompetencija