Brandu poslodavca pristupamo sustavno, počevši od svrhe postojanja i vrijednosti kao srca svake organizacije. Ako ne znate od kuda početi i kako kreirati te važne elemente identiteta vaše organizacije, tu smo za vas. Nakon 15+ godina uspona i padova i pripadnih lekcija lakše prepoznajemo koje priče imaju šansu u moru ideja i zašto baš vaša priča ima šansu.
Nebrojeno puta ste već čuli da je svaki zaposleni glasnogovornik organizacije. Mi ćemo vam to i potvrditi – branding počinje iznutra. Svrha i vrijednosti su samo početak, a njihov prijenos do srca i uma zaposlenih nastavak uspješnog razvoja branda poslodavca. Bilo bi prejednostavno da je sve samo na komunikaciji, radi se o sinergiji. Dobri temelji su nužni za uspješan razvoj strategije branda koja se oslanja na procese upravljanja ljudima, interne komunikacije i društvenu odgovornost. Razgovarajmo o tome kako vam možemo pomoći.
Ako je sve napravljeno po pravilima struke, kultura koju želite poklapa se s kulturom koju živite, odnosno imidž odgovara identitetu. Za vanjsko prepoznavanje vrijednosti vašeg branda nužna je dosljednost komunikacije kroz prikladne kanale. U 2021. godini je ujedno i lakše i teže doći do svjetla reflektora jer smo okruženi bukom. S naših +20 godina iskustva u komunikacijama, marketingu, upravljanju ljudima i društvenoj odgovornosti znamo naći put i kroz najzahtjevnije labirinte. Javite se da zajedno nađemo najbolji smjer za vas u ovom trenutku.
Koristimo našu znanstveno utemeljenu metodu i niz individualnih alata za specifične situacije. Naša metoda omogućuje cjelovit pristup ili fleksibilno korištenje u dijelovima sukladno specifičnim potrebama. Cilj je kompleksne zadatke organizirati u jasne i razumljive zadatke kojima je jednostavno upravljati. Naš pristup i krajnji rezultat dodaju vrijednost postojećem i osiguravaju pobjednički Employer Value Proposition. Mi doprinosimo vašem poslovnom uspjehu.