worklife 4

DEFINIRAJTE SVOJE ZAŠTO –
viziju, svrhu, ključne vrijednosti

Kompanije su poput ljudi. Svaka ima svoju osobnost. Leaderi tu osobnost stvaraju kroz svrhu, temeljne vrijednosti, misiju i viziju koju prenose na druge i tako utječu na ponašanje drugih ljudi unutar i izvan organizacija. Te „osobnosti“ organizacije utječu na proces tržišnog pozicioniranja i odražavaju idealističku motivaciju zaposlenih. Zato je iznimno bitno definirati ih u ranim fazama razvoja jer kasnije određuju reputaciju i prihvaćanje organizacije na tržištu te jamče takozvanu dozvolu za rad.

Zašto kompanija postoji (temeljna svrha ili misija)

To bi trebalo nadilaziti čiste financijske razloge. Odgovor je možda je avanturistički i može odražavati neke idealističke stavove o težnjama kompanije.

Za što se zalažemo? (temeljne vrijednosti)

Po kakvom ponašanju želimo biti prepoznati?

Što želimo postati? (vizija – koja se može promijeniti)

Voditi organizaciju nalik je putovanja u prirodi – susrećemo niz skretanja, sučeljavamo se s novim horizontima i stalnim klimatskim promjenama. Vizija je konačno stanje koje ste zamislili – mjesto na kojem želite biti – koje je dostupno, ali je i dalje izazov.

Dopustite nam da vam pomognemo u ZAŠTO razvoju vaše tvrtke.

    Odaberite:


    Ispunjavanjem ovog obrasca dajete nam suglasnost da vas kontaktiramo za potrebe davanja odgovora na Vaš upit. Prikupljeni podaci bit će pohranjeni u našoj bazi kontakata, neće biti javno objavljeni niti će se koristiti za bilo što drugo osim u navedenu svrhu. U svakom trenutku imate pravo uvida u pohranjene podatke, zatražiti njihov ispravak ili njihovo brisanje iz naše baze kontakata. Za te potrebe molimo da nam se obratite na info@mamforce.hr.

    Ukoliko želite da Vas kontaktiramo u ostale svrhe (slanje newslettera, pozivanje na javne događaje/evente, konferencije, informiranje o našim uslugama i slanje promotivnih materijala), označite „Želim primati obavijesti“.