Zagrebačka banka započela je s poslovanjem još davne 1914. godine i vodeća je banka u Hrvatskoj te članica UniCredita, uspješne i jednostavne paneuropske komercijalne banke s potpuno integriranim korporativnim i investicijskim bankarstvom, koja svojoj rasprostranjenoj i rastućoj bazi klijenata pruža jedinstvenu mrežu u zapadnoj, srednjoj i istočnoj Europi. Naglasak stavljaju na promicanje inicijative za upravljanje društvenim rizikom i rizikom očuvanja okoliša te pružaju investicijska rješenja koja uzimaju u obzir etičke kriterije i kriterije održivosti. Kroz sponzorstva i donacije dio su društvene odgovornosti u okviru koje podupiru kulturu i sport, projekte u vezi s djecom i mladima te realizaciju humanitarnih aktivnosti s ciljem pomaganja i razvijanja zajednice.

- Usporediti angažiranost i efikasnost zaposlenih koji rade u fleksibilnim radnim aranžmanima i one koji ne rade
- Kroz godišnje istraživanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenih ispitati zadovoljstvo benefitima na koje zaposleni imaju prava
- Razvijati i poticati razvoj kompetencija komunikacije kod menadžera, posebno otvorenost komunikacije
- Osvještavati važnost otvorene komunikacije u procesu razvijanja kulture ravnoteže privatnog i poslovnog života
-
-