ISKUSTVA ZAPOSLENIH

 

Ana Falak, Direktorica granske udruge, HUP

Velika je motivacija i ohrabrenje mladim roditeljima znati da je ravnoteža privatnog i poslovnog života za tvrtku važna tema. HUP prepoznaje potencijal i korist razvoja jednog takvog odnosa sa zaposlenicima, što je mladim mamama iznimno važno i što ih dodatno ohrabruje i motivira za nove uspjehe i daljnji rast, kako osobni tako i profesionalni te stvara osjećaj zahvalnosti i lojalnosti.


Elena Mimica, Samostalni računovođa, HUP

10 godina rada u Hrvatskoj udruzi poslodavaca omogućilo mi je da razvijam svoj privatni život i karijeru u isto vrijeme bez da imam osjećaj da je jedan od ta dva „života“ zapostavljen. Zahvaljujući podršci mojih kolegica u odjelu imam mogućnost uvijek ostati uz svoju djecu kada su bolesna i najviše me trebaju te prisustvovati svakom bitnom događaju u njihovom životu. Zadovoljna kao žena i majka svoju privatnu sreću prenosim na posao te s puno većom lakoćom rješavam tekuće obaveze i nadolazeće probleme.

Ivana Štagljar Mikac, Rukovoditeljica Planiranja i kontrole proizvodnje, INA d.d.

Od pripravnika do menadžera, kroz već gotovo 13 godina, ne mogu niti nabrojati brojne edukacije kojima sam usavršavala svoja poslovna umijeća, vještine i znanja.
Mogu reći da me je INA obrazovala i učinila moćnom ženom. Na svakom koraku, prije nego zakoračim, vidim da INA ima pripremljene alate i pogodnosti za uložen trud, znanje i kreativnost.
Radna sredina je iznimno prijateljska, vrlo ugodna za raspravu o svim segmentima poslovanja. Prisutna je vrlo široka sloboda za izražavanje kreativnosti, uvođenje novih ideja.
Uvijek je važno napraviti posao, osobno, važno mi je dati i dodatni doprinos, to me osobno ispunjava, a budući da uvijek imam mogućnost, kada je potrebno, prilagoditi vrijeme provedeno na poslu, sa svojim privatnim obavezama, to me dodatno inspirira.

Ksenija Galešić, Vodeći specijalist za skladišno poslovanje , INA d.d.
Jako me razveselio što sam nakon povratka sa porodiljinog dopusta saznala da je naša kompanija uvela Fleksibilne oblike rada. Kao majci dvoje male djece to mi olakšava planiranje i usklađenje poslovnih i privatnih obaveza.

 

 

Agron Kadiu, Direktor Odjela za ponudu malim i srednjim poslovnim korisnicima, Hrvatski Telekom

Smaram da čovjek može dobro funkcionirati jedino ako je u ravnoteži sa samim sobom, ako može uskladiti svoje interese – poslovne i privatne. No, to neće doći samo od sebe. Stvari treba postaviti na svoje mjesto, uložiti trud, biti svjestan prioriteta i napraviti pametnu organizaciju – doma i na poslu.
Moj je posao vrlo zahtjvan, vodim Odjela za ponudu malim i srednjim poslovnim korisnicima i moramo zaslužiti i očuvati korisnikovo povjerenje u našu kompaniju.Izazov je to u kojem uživam, zajedno sa svojom ekipom – timom izuzetno mladih i motiviranih ljudi. Stalo nam je, dajemo sve od sebe, imamo dobru komunikaciju, poštujemo se međusobno, fleksibilni smo i doista odlično surađujemo. Ne gledamo na sat – kada je tko došao ili otišao s posla. Zanima nas jedino je li posao napravljen i roku i na zadovoljstvo korisnika. Nastojimo velik dio posla obaviti u redovitom radnom vremenu. Ipak, ne mogu računati na to da ću svaki dan izaći s posla u 5. Ali, mogu računati na razumijevanje kada moram obaviti nešto jako važno privatno. Dobar je to osjećaj biti zadovoljan na poslu i biti dobar otac i suprug

Renata Štefić, Direktorica Odjela za ponudu korporativnim korisnicima, Hrvatski Telekom

U HT-u sam gotovo 19 godina, počela sam kao pripravnik u zanimljivom i poticajnom okruženju koje je za mene i danas vrlo inspirativno. To je ono što volim – dinamika, izazovi, mogućnost stalnog širenja znanja i okvira razmišljanja. Hrvatski Telekom mi to pruža, baš kao i šanse za napredak u karijeri.
Moj je posao vrlo zahtjevan, ali izuzetno zanimljiv. Vodim Odjel za ponudu korporativnim korisnicima i to nije posao u kojem možeš zatvoriti svoje ladice u 16:00, otići doma i do sutra ujutro ne misliti na kompaniju. Ima situacija kada je potrebno dati od sebe više, ostati duže i odraditi određeni zadatak. Ali, isto tako uvijek mogu računati na razumijevanje kompanije za moje privatne obveze i potrebe. Jer HT stvarno podržava majke s djecom. Mislim da je tajna ravnoteže poslovnog i privatnog života u razumijevanju i odgovornosti. Kompanija koja je svjesna da njezin uspjeh ovisi o kvalitetnim i zadovoljnim ljudima, podržat će privatni život svojih zaposlenika, a oni će zauzvrat kompaniji dati najbolje od sebe.

Vedrana Čučković, Rukovoditeljica PJ nabave za logistiku i održavanje, INA d.d.

Od prvog radnog dana sam se susrela s različitim izazovima, od onih na radnom mjestu do usklađivanja obiteljskih i radnih obaveza.

Sve više kolega cijeni karakteristike žena u poslovnom svijetu poput ženske intuicije, organiziranosti i radišnosti, ali i dalje postoje predrasude o muškim i ženskim ulogama na poslu i u obitelji.

Uvelike pomaže činjenica što INA potiče ravnopravnost žena i muškaraca 

 

  

Snježana Ramač Posavec, Direktorice Službe gl. knjige i izvještavanja, INA, d.d.

Na poslu koji je vrlo dinamičan i pun izazova važno je održati ravnotežu između privatnog i poslovnog života.

INA Grupa omogućava upravo tu stabilnost jer je odgovoran sustav koji podržava radnika u mnogim aspektima te ima razumijevanja i za privatnu roditeljsku ulogu.

  

 

Anamaria Todorić, urednica rubrike Panorama i izvršna urednica Expressa, 24sata

U redakciju 24sata došla sam na samom početku i na nižu poziciju od one na kojoj sam danas. Tijekom godina nekoliko sam puta napredovala, a najveći iskorak imala sam upravo u trenutku kad sam prvi put ostala trudna. Usprkos trudnoći i rodiljskom dopustu, moje napredovanje nije dovedeno pod upitnik. Naprotiv, vratila sam se na istu poziciju i plaću. U 24sata uobičajena je praksa da se rođenje djeteta financijski stimulira, što je velik plus svakome tko se odluči na roditeljstvo. Iako je posao u medijima općenito prilično nezahvalan za obiteljski život, moji mi nadređeni uvijek pomažu kako bih što uspješnije izbalansirala privatni i poslovni segment, a mene to, naravno, motivira da maksimalno dobro i odgovorno odrađujem svoj dio posla i da 'uzvratim usluge' drugima kad je to potrebno. Mislim da je upravo taj prijateljsko-poslovni odnos ključ zadovoljstva i razlog zbog kojeg se niti jedan roditelj u ovoj kompaniji ne osjeća loše zbog svojih neposlovnih obveza. Sjajna je i praksa mogućnost da roditelj ne mora doći na posao na 1. rođendan svojeg djeteta, a tvrtka maksimalno izlazi u susret roditeljima kod prilagodbe djece na vrtić i školu ili u slučaju bolesti.

Marica Jakopović, Voditeljica proizvoda, 24sata

Radim u 24sata već dvije godine, na dvije različite funkcije, a uskoro ulazim i u novu, dodatnu ulogu u Marketingu. U proteklih više od 10 godina nisam bila u tvrtki koja mi je omogućila ovako lijep 'work-life balance'. Imam dvoje djece (10 i 15 godina) i sad sam većinom u ulozi taksista nakon radnog vremena, tako da izuzetno cijenim fleksibilnost koju mi trenutačni poslovdavac omogućuje. Kad je čovjek zadovoljan svim aspektima života - osobito privatnim životom i obvezama - može biti više fokusiran i odan poslu. Smatram da je to moja tvrtka prepoznala i zato mi pruža sve više i odgovornije položaje, koji me izuzetno vesele i ispunjavaju.

 

Hrvoje Dorešić, Voditelj digitalnih proizvoda, 24sata

Od prvih dana u 24sata zaokupio me natjecateljski duh i energija kompanije koja želi rasti i postati tržišni lider. Uz sjajan timski rad i inovacijama na mnogim područjima, uz dobro definirane procese, uspjeli smo to i postati. Kao urednik web portala 24sata.hr u osam godina dobio sam mogućnost učiti od vrhunskih medijskih, biznis i digitalnih stručnjaka. Uz osobnu odluku da ću nastaviti ulagati u svoje znanje, kompanija me u tome podržava i omogućava mi kontinuirani razvoj karijere, sad kao product managera. Otkad sam postao otac, kompanija je u velikoj mjeri pokazala razumijevanje za usklađivanje privatnih i poslovnih obveza. 

 

Vlatka Velčić-Grošeta, glavna savjetnica u Sektoru pravnih poslova, PBZ

Radim u vrlo dinamičnom okruženju koje nam gotovo svakodnevno postavlja nove izazove s obzirom na promjene u okruženju financijske industrije. Privredna banka Zagreb kao odgovoran poslodavac nam omogućava dodatno obrazovanje u okviru interne Poslovne škole koja nam daje uvid i u druge aspekte poslovanja pored pravnog što mi pomaže u efikasnijem rješavanju svakodnevnih poslova i olakšava komunikaciju s kolegama iz različitih odjela. Bez odgovarajuće podrške sustava u tako dinamičnom poslu ne bi bilo moguće odgovorno obavljati i roditeljsku ulogu, koja je u mom slučaju s troje djece trostruka.

Nikolina Pokas, direktorica poslovnice Maksimirska, PBZ

Radim u Privrednoj banci Zagreb već četrnaest godina, od završetka Ekonomskog fakulteta. Postepeno sam napredovala i trenutno sam direktorica jedne od strateških poslovnice u Zagrebu. Dva puta sam bila na porodiljnom dopustu i oba puta sam se vratila na isto radno mjesto, što je svakako pozitivna praksa unutar banke.

Osim što mi sustav i posao koji radim zaista omogućavaju odgovarajuću ravnotežu života i posla, Banka nam i dodatno pomaže gdje god je moguće. U mom slučaju, budući imam djecu školskog uzrasta, dobivam subvenciju za kupnju školskih knjiga.

Ines Gudelj, izvršna direktorica Direkcije privatnog bankarstva, PBZ

Zaposlena sam u Privrednoj Banci Zagreb od 2003. godine, dakle punih 11 godina ovdje postupno gradim proslovnu karijeru. Danas kao izvršna direktorica Direkcije privatnog bankarstva mogu reći da mi je s obzirom na kompleksnost posla kojeg obavljam i odgovornost koju imam velika podrška što je Banka omogućila korporativni vrtić.

Blizina vrtića, koji se nalazi u istoj poslovnoj zgradi kao i moj ured donijela mi je velike uštede u vremenu tako da se kvalitetnije mogu posvetiti svome djetetu, te tako jednostavnije spojiti poslovnu i roditeljsku ulogu.